Här kan du som jobbar på golfklubb registrera supportärenden som rör GIT och GIT Tävling.

För att skicka in ett ärende till klubbsupporten använder du formuläret till höger på den här sidan. Om det inte dyker upp automatiskt klickar du på den blå ikonen i nedre högra hörnet, där du antingen ser "Registrera supportärende" eller en pratbubbla.

Innan du kontaktar klubbsupporten 

onlinehjälpen för GIT  hittar du svaren på i stort sett alla dina frågor. Kolla alltid i den innan du kontaktar klubbsupporten.

Skräddarsydd hjälp för din klubb

Behöver du och din klubb ytterligare hjälp med GIT? Tveka då inte att kontakta GIT utbildningsteam, ett gäng riktiga GIT-proffs! De erbjuder konsulttjänster och skräddarsydda utbildningar, digitalt eller på plats. Ta chansen att investera i skräddarsydd hjälp för din klubb och spara många timmars jobb. Läs mer här.

Är du golfspelare?

Då ska du i första hand vända dig till din hemmaklubb för support, eller titta på sidorna för spelare.

Systemen övervakas dygnet runt, året runt

GIT och Min Golf driftövervakas dygnet runt, året runt, av ett jourteam (ej en del av klubbsupporten) som finns redo att agera om det uppstår störningar av allvarligare karaktär i driften. Larm skickas automatiskt till teamet vid långa svarstider eller otillgänglighet.