Här kan du som jobbar på golfklubb registrera supportärenden som rör GIT och GIT Tävling.

För att skicka in ett ärende till klubbsupporten använder du formuläret längst ner till höger på den här sidan. Om det inte dyker upp automatiskt klickar du på den blå ikonen i nedre högra hörnet, där du antingen ser "Registrera supportärende" eller en pratbubbla.

Innan du kontaktar klubbsupporten 

☞  I onlinehjälpen för GIT  hittar du svaren på i stort sett alla dina frågor.

☞  Det finns också en snabbhjälp inne i GIT. Klicka på symbolen "S" uppe i högra hörnet för att få hjälp med att fylla i dina inställningar.

☞  Du kan även klicka på frågetecknet i nedre högra hörnet på valfri sida i GIT, så guidas du till mer information på Onlinehjälpen samt övriga tips.

Kolla alltid om ditt svar finns på något av dessa ställen innan du kontaktar klubbsupporten.

När ska jag vända mig till klubbsupporten?

Om du inte får svar på dina frågor efter att ha testat punkterna ovan är du välkommen att kontakta klubbsupporten. De kan hjälpa dig med felsökning, vägledning och stöd, men gör inga inställningar åt klubben i GIT.

För mer omfattande hjälp hänvisar vi till våra GIT-utbildare.

Anlita en GIT-utbildare för mer hjälp

Behöver du och din klubb ytterligare hjälp med GIT? Tveka då inte att anlita GIT utbildningsteam, ett gäng riktiga GIT-proffs!

GIT-utbildare kan göra inställningar åt klubben och genomföra utbildningar på plats eller via Teams. Du kan välja mellan skräddarsydd hjälp eller färdiga paketlösningar.

En avgift tas ut för tjänsterna, men det är en god investering som kan spara din klubb många arbetstimmar och ger värdefull kompetens. Läs mer här.

Är du golfspelare?

Då ska du i första hand vända dig till din hemmaklubb för support, eller titta på sidorna för spelare.

Systemen övervakas dygnet runt, året runt

GIT och Min Golf driftövervakas dygnet runt, året runt, av ett jourteam (ej en del av klubbsupporten) som finns redo att agera om det uppstår störningar av allvarligare karaktär i driften. Larm skickas automatiskt till teamet vid långa svarstider eller otillgänglighet.